Zakupy B2B z Chin i Azji
  • Strona główna
  • Targi w Kantonie 2023
  • Zakupy B2B
    • Zakupy B2B z Chin
    • Zakupy B2B z Indii
    • Zakupy B2B z Wietnamu
    • Zakupy B2B z Bangladeszu
    • Zakupy B2B z Tajlandii
    • Zakupy B2B z Indonezji
    • Zakupy B2B z Malezji
    • Zakupy B2B z Pakistanu
  • Insourcing
  • Platforma B2B
    • Platforma sprzedażowa B2B
    • Maszyna sprzedażowa >
      • Pozyskiwanie leadów >
        • Pozyskiwanie leadów B2B
        • Pozycjonowanie B2B
      • Maszynka sprzedażowa
      • Machina sprzedażowa
      • Automat sprzedażowy
      • Sprzedaż automatyczna
      • Automatyczna sprzedaż
    • Zielone rynki >
      • Wuxia Power >
        • Suplementy roślinne
        • Roślinne suplementy diety
        • Produkty energetyczne
        • Suplementy ziołowe
        • Suplementy grzybowe
        • Witaminy roślinne
        • Suplementy witaminowe
        • Preparaty roślinne
        • Odżywki roślinne
        • Białko roślinne
        • Białko wegańskie
        • Superfoods
        • Roślinne superfoods
        • Suplementy uspokajające
        • Suplementy treningowe
        • Suplementy odchudzające
        • Suplementy regeneracja
        • Suplementy na odchudzanie
        • Suplementy energia
        • Naturalne suplementy diety
        • Zdrowe napoje energetyczne
        • Żywność liofilizowana
        • Wegańskie batony energetyczne
        • Napoje i soki roślinne
        • Herbaty energetyczne
        • Yerba mate
        • Shoty energetyczne
        • Shoty witaminowe
        • Shoty wzmacniające
        • Suplementy na witalność
        • Suplementy na potencję
        • Zioła na potencję
        • Suplementy na koncentrację
        • Mieszanki ziołowe
        • Nasiona, ziarna, bakalie
        • Przyprawy i zioła
        • Produkty wegańskie
        • Produkty organiczne
    • Zakupy B2B >
      • Giełda papiernicza
    • Aukcje B2B >
      • Aukcja B2B
  • Kontakt
    • Wiadomości
    • Nowości
Jak uniknąć zwrotów, negatywnych opinii i zawieszenia na Amazon. Kontrola jakości

Sprzedaż na Amazon
​Jak uniknąć zwrotów, negatywnych opinii i zawieszenia konta na Amazon

Od 2000 roku możliwość sprzedaży na Amazon pomaga osobom i firmom zwiększyć sprzedaż i dotrzeć do nowych klientów. Obecnie ponad 40% całkowitej sprzedaży na Amazonie generowane jest przez dostawców zewnętrznych.

Jako sprzedawca Amazon FBA możesz skorzystać z szeregu korzyści, które pomogą Ci rozwinąć swój biznes. Chociaż korzyści są ogromne, możesz mieć ból głowy z powodu dużej liczby zwrotów, negatywnych opinii i zawieszeń konta (account suspension).

​Jak uniknąć zwrotów, negatywnych opinii i zawieszeń konta?

Po pierwsze, musimy znać ogólne przyczyny zwrotów i negatywnych opinii.

Podrabiane produkty i ich niska jakość

Jakość jest zawsze najważniejsza. W niektórych przypadkach sprzedawcy mogą kupować towary w innych fabrykach lub nie sprawdzają dokładnie towarów przed dostawą. Wtedy nie można zagwarantować jakości towaru. Jeśli kupujący otrzyma towar złej jakości, może go zwrócić lub wyrazić negatywną opinię.

Produkty nie pasują do opisów

Opisy produktów na Amazon powinny odpowiadać rzeczywistej jakości produktu. Niektórzy sprzedawcy zlecają dostawę towarów na zewnątrz, nie rozumieją specyfiki sprzedawanych towarów i nie mogą w rezultacie wystawiać swoich produktów na Amazon z najdokładniejszymi szczegółami. W innych przypadkach opisy i zdjęcia są lepsze niż rzeczywiste produkty w celu zwiększenia sprzedaży. Gdy kupujący otrzymają produkty, które nie są takie same, jak żądali, mogą być niezadowoleni, a następnie mogą zwrócić towar i wystawić negatywną opinię.

Słabe opakowanie

W przypadku użycia materiałów opakowaniowych niskiej jakości lub zastosowania niewłaściwych metod pakowania, towar może ulec zniszczeniu podczas transportu. W przypadku produktów z najwyższej półki opakowania muszą dokładnie odzwierciedlać jakość produktów znajdujących się w środku.

Wysyłanie niewłaściwych towarów lub opóźnione wysyłanie towarów

Wysyłanie niewłaściwych towarów lub opóźnione wysyłanie towarów również sprawi, że kupujący będą niezadowoleni. Sprzedawcy nie sprawdzają dokładnie informacji o zamówieniu i wysyłają niewłaściwe towary lub dostarczają pod zły adres. Czasami ze względu na brak zapasów w magazynie sprzedawcy nie mogli dostarczyć towaru na czas. W innych przypadkach opóźnienia mogą być spowodowane przez firmę kurierską.

Problemy z wysyłką

Chociaż towary są wysokiej jakości i dobrze zapakowane, mogą czasami ulec uszkodzeniu podczas transportu z powodu nieostrożności firmy kurierskiej. Wybierając firmę kurierską z dłuższym czasem dostawy, sugeruje się, aby czas dostawy był również wyraźnie wskazany na stronie Amazon, aby zapewnić klientowi jasny czas wysyłki.

Chociaż to tylko niektóre z głównych czynników wpływających na zwroty produktów, z pewnością są także inne. Zwroty lub negatywne opinie wpłyną nie tylko na wizerunek marki, ale także na Współczynnik nieudanych zamówień (ODR - order defect rate). Współczynnik nieudanych zamówień (ODR) jest kluczowym miernikiem zdolności do zapewnienia dobrej obsługi klienta. Jeśli ODR jest większy niż 1%, Amazon może zawiesić Twoje konto. Dlatego bardzo ważne jest, aby unikać zwrotów i negatywnych opinii.

Co powinniśmy zrobić po otrzymaniu negatywnej opinii od kupujących

Oto kilka kluczowych kroków.

Przede wszystkim należy przeprosić za problem, który wystąpił.

To nie jest przyznanie się do winy, to tylko dobre maniery. To najważniejsza część całego procesu - jeśli nie przeprosisz, sytuacja szybko się pogorszy.

Słuchaj kupujących i miej szybki czas odpowiedzi

Jeśli kupujący mają negatywną opinię o Twoim produkcie lub dostawie i chcieliby zwrócić towar, wysłuchaj kupujących i zrozum, co dokładnie sprawiło, że są nieszczęśliwi. W biznesie komunikacja jest zawsze ważna. Opierając się na faktach, szybko zaoferuj klientom swoje rozwiązanie. Możesz udzielić rabatu lub zgodzić się na zwrot towaru, a następnie zorganizować zwrot pieniędzy. Ten minimalny koszt z pewnością niweluje negatywny wpływ negatywnych opinii.

Podziękuj klientowi za zgłoszenie reklamacji

Powinieneś uważać się za szczęściarza, ponieważ klient jest gotowy poświęcić swój czas i pieniądze, aby dać Ci znać, że ma problem, zamiast po prostu odejść - reklamacja to prezent. Jeśli Klienci ci nie powiedzą jaki popełniłeś błąd i odejdą, nigdy się nie dowiesz i możesz powtarzać te same błędy.

Ucz się z każdej negatywnej opinii

Zrób coś! Napraw proces; przeszkol personel w tej kwestii; wyeliminuj usterkę. Tam, gdzie to możliwe, poinformuj klienta, że ​​pomógł Ci rozwiązać problem - poczuje się świetnie i będzie wracał raz po raz (i prawdopodobnie powie swoim znajomym jaki jesteś świetny).

Postępuj zgodnie z planem korekty
  • Jeśli to pomyłka pracownika, przeszkol pracowników i usprawnij procedury wewnętrzne, aby uniknąć powtórzenia się takich problemów w przyszłości
  • Współpracuj z profesjonalną zewnętrzną firmą kontrolną taką jak V-Trust, aby sprawdzić jakość swoich towarów na długo przed wysyłką. Będziesz mieć pełny przegląd jakości produktu, specyfikacji, opakowania, etykiet i kodów kreskowych itp. przeprowadzając kontrolę przed wysyłką. Następnie możesz wybrać odpowiednie towary i przygotować dokładną listę produktów na Amazon, aby uniknąć negatywnych opinii
  • Współpracuj z dobrze zorganizowaną firmą kurierską lub dostawczą, aby mieć pewność, że Twoje towary zostaną dostarczone na czas i będą dobrze chronione podczas transportu

Źródło: blog.v-trust.com

Obsługa importu. Usługi inspekcyjne w Chinach i w Azji

V-Trust Inspection Service
​Obsługa polskich firm w Azji

V-Trust Inspection Service to wiodąca firma świadcząca usługi inspekcyjne w Chinach, Wietnamie, Kambodży, Bangladeszu, Indiach, Tajlandii i w Malezji. Firma działa od 2003 roku, jako niezależna firma kontrolna posiada akredytację CNAS 17020, AQSIQ, ILAC i IFIA Accreditation (Międzynarodowa Federacja Agencji Kontrolnych) oraz certyfikaty ISO9001: 2015. V-Trust jest Sedex Affiliate Audit Company, co pozwala firmie przeprowadzać audyty społeczne SMETA w Chinach, Indiach i Wietnamie.

Jako niezależna firma V-Trust posiada solidną sieć inspekcyjną obejmującą większość rejonów Chin oraz kraje Azji Południowo-Wschodniej (ponad 90% produktów eksportowych jest wytwarzanych na tych obszarach). Firma posiada ponad 310 inspektorów, którzy są dobrze wyszkoleni, godni zaufania oraz doświadczeni w kontroli wielu rodzajach towarów.

Tylko w 2019 roku ponad 
3000 importerów oraz kupców z całego świata skorzystało z usług V-Trust, a miesięcznie przeprowadzaliśmy ponad 6200 inspekcji. 
​
Poza usługami inspekcyjnymi, V-Trust oferuje swoim Klientom również usługi audytu fabryk, oceny dostawców oraz przeprowadzenie testów laboratoryjnych. Laboratoria V-Trust są akredytowane przez międzynarodowe instytucje, m.in. CNAS, CPSC, UL, IECEE itd. 

Usługi V-Trust obejmują:
  • kontrolę jakości
  • ocenę kontrahenta
  • testy i certyfikację
V-Trust Inspection Service ​Obsługa polskich firm w Azji

Skontaktuj się z nami

Kontakt:
V-Trust Inspection Service Co.,Ltd.
Add: 11/F, West Tower, Poly World Trade Centre, 1000 Xingang
Road E., Guangzhou, China 510335
Tel: +86-20-89089880
Fax: +86-20-89089025
Website:
 v-trust.com

Kontakt w Polsce:
Tel.: 691 669 192
E-mail: 
marcin.nowak@v-trust.com
Linkedin: linkedin.com
Facebook: facebook.com
Strona www: v-trust.com/PL

Powered by Create your own unique website with customizable templates.
  • Strona główna
  • Targi w Kantonie 2023
  • Zakupy B2B
    • Zakupy B2B z Chin
    • Zakupy B2B z Indii
    • Zakupy B2B z Wietnamu
    • Zakupy B2B z Bangladeszu
    • Zakupy B2B z Tajlandii
    • Zakupy B2B z Indonezji
    • Zakupy B2B z Malezji
    • Zakupy B2B z Pakistanu
  • Insourcing
  • Platforma B2B
    • Platforma sprzedażowa B2B
    • Maszyna sprzedażowa >
      • Pozyskiwanie leadów >
        • Pozyskiwanie leadów B2B
        • Pozycjonowanie B2B
      • Maszynka sprzedażowa
      • Machina sprzedażowa
      • Automat sprzedażowy
      • Sprzedaż automatyczna
      • Automatyczna sprzedaż
    • Zielone rynki >
      • Wuxia Power >
        • Suplementy roślinne
        • Roślinne suplementy diety
        • Produkty energetyczne
        • Suplementy ziołowe
        • Suplementy grzybowe
        • Witaminy roślinne
        • Suplementy witaminowe
        • Preparaty roślinne
        • Odżywki roślinne
        • Białko roślinne
        • Białko wegańskie
        • Superfoods
        • Roślinne superfoods
        • Suplementy uspokajające
        • Suplementy treningowe
        • Suplementy odchudzające
        • Suplementy regeneracja
        • Suplementy na odchudzanie
        • Suplementy energia
        • Naturalne suplementy diety
        • Zdrowe napoje energetyczne
        • Żywność liofilizowana
        • Wegańskie batony energetyczne
        • Napoje i soki roślinne
        • Herbaty energetyczne
        • Yerba mate
        • Shoty energetyczne
        • Shoty witaminowe
        • Shoty wzmacniające
        • Suplementy na witalność
        • Suplementy na potencję
        • Zioła na potencję
        • Suplementy na koncentrację
        • Mieszanki ziołowe
        • Nasiona, ziarna, bakalie
        • Przyprawy i zioła
        • Produkty wegańskie
        • Produkty organiczne
    • Zakupy B2B >
      • Giełda papiernicza
    • Aukcje B2B >
      • Aukcja B2B
  • Kontakt
    • Wiadomości
    • Nowości